Aku Gila Seks!

Hello there!
Bukan! Bukan! Bukan saya yang gila seks! Bukan saya!
Saya nak cakap pasal pak cik yang bernama Lizzie Gibbins!
Beliau memiliki 240 Boneka Seks yang menyerupai manusia!
Harga setiap Boneka Seks ini adalah £7.000!
7000.0 GBP = 33953.537659 MYR
7000.0 British Pound = 33953.537659 Malaysian Ringgit
240 x 33953.537659 MYR = ??
Mahal kan?

"Isteri-isteriku! Masak apa hari ni?"
"..."
"Masak tom yam yea? Yeah! My feveret! Thanks isteri-isteriku!"
"..."
"Yummy!"

"Bahahahaha! Lucu la Maharaja Lawak ni! Kan, isteri-isteriku?"
"..."
"Manisnya kurma itu! (Mata ke atas tangan di bahu)"
"..."
"Lawak tak, isteri-isteriku?"
"..."

"Okay! Siapa dulu?"
"..."
"Monica la dulu!" 

"..."
"Semua sekali la!"
 

"..."

"Sayang nak ke mana? Uptown? Sunway? Genting?"
"..."
"Jom kita ke Chow Kit yea!"

"..."
"Pasang sit belt tu! Nanti kena saman!"
 

"..."
Saya bayangkan diri saya berada di tempat dia..
Makk! Macam cakap dengan kayu! Macam cakap dengan tunggul! Macam cakap dengan spender! Macam cakap dengan stokin!
Cakap sendiri-sendiri, tak lama gila!
Memang takde kerja la pak cik ni!
"Hello! Are you Mazeer?"
"Yes! Yes, I am Mazeer!"
"Your sex doll will arrive in three days!"
"Oh, Oh, thanks..!"
KANTOI!