Aku Cinta Allah!

Assalamualaikum!
Syukur aku masih hidup! Alhamdulillah~ Terima kasih ya Allah!
Setiap nafas yang Kau berikan kepadaku, akan aku manfaatkan untuk sentiasa bersyukur dan melafazkan zikir memuji namaMu dan rasulMu~

سم الله الرحمن الرحيم
Ya Allah~
Aku merasakan aku sangat jauh dariMu ya Allah~
Sesungguhnya dosa yang aku lakukan memang takkan pernah tertanggung ya Allah~
Ya Allah, ampunkan dosaku ya Allah~
Peliharalah aku, ibu bapaku, adik beradikku, keluargaku, guru-guruku, kawan-kawanku, serta seluruh umat islam saudaraku di muka bumi ini sama ada yang masih hidup ataupun yang telah pergi~


Ya Allah~
Ampunkan dosa kami ya Allah!
Berikanlah ketenangan kepada kami ya Allah~
Berikanlah kekuatan kepada kami agar senantiasa berada dijalanMu yang benar dan menjauhi segala kemungkaran~
Ya Allah peliharalah ibu dan ayahku sepertimana mereka menatangku bagai minyak yang penuh~

Ya Allah~
Jika aku jatuh chenta, jatuhkanlah aku kepada seorang wanita yang melabuhkan cintanya kepadaMu~
Jika dia ditakdirkan untukku,
Bukalah pintu hatinya untuk mencintaiku~
Jika dia bukan ditakdirkan untukku,
Berikanlah aku kekuatan untuk melupakannya dan menolak segalanya ke dada langit agar aku terlepas dari kekecewaan~


Andaikan diriku bisa
Seperti yang lain
Yang Kau sayang
Yang Kau rindukan
Yang Kau cintai
**
Aku lemah tanpaMu aku lelah
Aku sungguh tak berdaya
Tolongku
Tolongku
Yaa Allah
***
Setiap air mataku mengalir
Allah aku lemah dan tak berarti
Setiap derai tangis membasahi
Allah jangan tinggalkan aku lagi
****
Aku sayang Allah
Aku rindu Allah
Aku Cinta Allah
*****


Photobucket