Great funny pictures and funny images directory



Funny pictures pics and cool images for free. Best funniest pics for laugh and photos. Nice cute pictures collection. You can also submit your own funny

Funny Pictures and the Funniest Pictures


Funny Pictures that make you laugh at funny objects and appreciate funny people from around the world at nowthatshumor.

Funny Pictures of Cats



Funny pictures, funny videos, flash games and funny movies.

EVERYBODY'S HAPPY!

HAPPY!
Khas untuk mereka yang menyambut hari lahir!
Ini adalah untuk anda!
Semoga panjang umur dan murah rezeki!
Semoga semua azam dan mimpi anda dapat tercapai!


**********************
~Part Of My Story~

Ini adalah masa untuk bergembira!
Ini adalah ulang tahun anda!
Selamat ulang tahun Mazeer Mohamad!
Padamkan semua lilin itu dan potong kek itu!
He! He! He! He!
Aku tak mengharapkan hadiah dari anda!
Aku hanya mahukan doa anda~
Doakan aku agar aku mampu mengharungi semua dugaanNya dengan senyuman~
Hadapi segalanya dengan senyuman!
Ha! Ha! Ha! Ha!

Wuuu! Mummy, nak ini! Hahaha!
Teringat masa lalu, ketikaku masih berumur 5 tahun~
Ibu mengejutkanku~
"Ayah dah balik!"
Masa menunjukkan pukul 12.30 pagi~
"Eh, Ayah balik, apa yang istimewa sangat ibu?"
Aku bertanya sambil mengusap mata yang rasanya ada tahi mata kat situ~
Ha! Ha! Ha! Ha!
Aku sering lupa hari lahir aku dari dulu hingga kini~
Ayah membawa kek untukku~
Masih teringat lagi~ 
Terdapat lima lilin pada kek kecil itu~
Aku meniupnya dengan sekuat hati~
Padam kesemuanya!
Kemudian, kami menyambutnya dengan gembira~
Adik tidur ketika itu~
Adik masih kecik lagi~
Tak tau apa-apa~
Setiap kali aku teringat masa itu~
Air mata seakan-akan rasa nak mengalir~
Aku merindui peristiwa itu~

Kemudian, ulang tahun seterusnya~
Ibu membuat kek buatan sendiri yang sangat sedap~
Setiap kali ulang tahunku dan adik~
Kek buatan kedai takkan mampu untuk menandingi kek ibu~
Rindu kat ibu~
Ayah kelihatan tiada perasaan~
Tapi, dia tahu setiap kali ulang tahun anaknya~
Kadang dia bagi hadiah~
Takpun, wang tunai ikut jumlah usia kami~
Rindu kat Ayah~
Aku juga sering teringat kat arwah abang aku~
Walaupun aku tak pernah melihat wajahnya~
Aku senantiasa merinduinya~
Aku senantiasa mengingatinya dalam doaku~

Kini, aku di perantauan~
Tiada seorang pun rasanya yang mengetahui dan nak ambik tahu pasal BIRTHDAYku~
So, sabar je la~
Apa yang aku buat ialah~
Aku menutup mata~
Menenangkan hati~
Dan tidur!
WaKaKaKaKaKaKaKa!

Aku hanya manusia biasa~
Aku menghargai setiap mereka yang hadir di dalam hidup ini~
Mencuba untuk menyayangi dan sering mendoakan mereka~
Baik yang masih hidup ataupun yang sudah meninggalkanku~

Namun,
aku juga manusia biasa~
Aku takkan mampu untuk menahan amarah dan benciku pada mereka yang menyakitiku~
Mereka yang menghancurkan hatiku~
Aku memang tak menunjukkan rasa benciku~
aku hanya berdiam diri~
Aku anggap, kamu tak ganggu aku, aku tak ganggu kamu~
Aku nak kamu menjauhkan diri kamu sejauh mungkin dariku~

Alamak!
Apa yang aku ceritakan neyh~
Hu! Hu! Hu! Hu!
Di hari yang sangat bahagia ini~
Aku ingin menanamkan azam baruku~
Aku akan senantiasa mengingati Alah dalam setiap tingkahku~
Aku akan cuba untuk menambah ibadah dan amal jariahku~
Menjadi manusia yang memberi manfaat kepada manusia lain~
Aku akan cuba sedaya-upayaku~
Aku takkan mengharapkan terima kasih dan balasan daripada sesiapa yang mendapat manfaat kepadaku~
Biar Allah yang membalasnya~
Aku akan cuba mengawal baranku~
Aku akan cuba untuk hidup dengan gembira!
Walaupun apa yang ku lalui amat menyakitkan~
Aku akan kurangkan makian HYPER aku!
Yup! Sangat HYPER! Terutama untuk manusia yang ANNOYING~

Apa yang aku tak mampu nak ubah?
HIPOKRIT!
BODEK!
Yup! Lantak koranglah nak hipokrit ke, bodek ke~
Bagi aku, aku tak perlukan itu semua~
Kalau hitam, ku kata hitam!
Takkan ku kata warna lain selain darinya~
Aku juga akan cuba untuk menjauhkan diri dari mereka yang mempunyai perangai sedemikian~
Bagi aku, jika nak buat baik untuk seseorang, biarlah ikhlas!
Ikhlas? Yup! Rasulullah S.A.W pun tak dapat nak pastikan baginda ikhlas atau tidak~
Apatah lagi kita sebagai manusia biasa??
So, maksud ikhlas aku kat sini ialah cuba sebaiknya untuk mencapai keikhlasan~
So, siapa-siapa rasa diri mereka kaki bodek dan hipokrit, please~
Please STAY AWAY OUT OF MY LIFE!
Sebab, aku tidak menyukai anda!
Aku tidak memerlukan kawan mahupun teman seperti anda!

Aku mungkin agak FREAK sikit~
Suka menyendiri dan kadang suka ketawa sendiri~
Aku suka menyendiri dan mendiamkan diri hanya untuk mengurangkan dosaku bercakap benda-benda tak baik~
Aku ketawa sendiri sebab, aku ada lawak yang aku ceritakan pada diriku sendiri~
FREAK kan?
Nanti kamu dah menyelami diriku, kamu akan memahaminya~

Okay~
Aku tahu ramai yang tak tahu hal mengenai ulang tahunku~
Selama neyh pun, Ibu, Ayah dan Adik je yang WISH birthday aku~
Aku tak kisah pun!
Ha! Ha! Ha!
Sebab, aku pun tak tahu bila birthday korang!

Last but not least,
"jadilah HERO untuk diri sendiri yang memang takde SUPERPOWER~ Yang tak hensem mahupun cantik~
Namun, mampu untuk menyayangi dan menyelamatkan diri sendiri dari segala bencana~"
Faham tak?
Lu fikir la sendiri!
Ha! Ha! Ha! Ha!
HAPPPPPPPPPPYYYYYYYYYYYYYYYYYY!
EVERYBODY'S HAPPY!

WRITE ON : 22 JAN 2011
ON MY BIRTHDAY!
ENJOY!


Photobucket

Namitha in police dress, Namitha in sexy dress, Namitha in Telugu movies latest photos

Namitha in police dress, Namitha in sexy dress, Namitha in Telugu movies latest photos












Tags:South Indian actress Namitha something showing in police dress. up left and right some special showing to viewers. She is hotter actress in Telugu. Namitha in Telugu movie stills, Namitha in latest Telugu movies, in hot police dress, Namitha in sexy picture dress, Namitha in cleavage dress, Namitha in sizzling dress, Namitha new photos, Namitha latest photos. Namitha

Shilpa Shetty Wallpapers



http://www.medimanage.com/Images/shilpa-shetty-work-outs.jpg


http://www.topnews.in/uploads/shilpa-shetty1.jpg



http://wallpapers.oneindia.in/d/133005-2/shilpa-shetty_007.jpg


http://www.shilpashetty.co.in/wp-content/uploads/2010/04/shilpa-shetty.jpg


http://www.topnews.in/files/Shilpa-Shetty_6.jpg

http://iworld4you.com/wp-content/uploads/2009/05/shilpa_shetty04.jpg


http://saranblog.files.wordpress.com/2008/03/shilpa-shetty-miss-bollywood-musical.jpg

Tags:Shilpa Shetty, Shilpa Shetty Wallpapers


Charmi Wallpapers



http://1.bp.blogspot.com/_dcAdccCcVkE/SKBmTCKycaI/AAAAAAAAAJs/YZM56w6_8eE/s400/charmi_hot_pictures_charmired1.jpg







http://www.andhrabuzz.com/upload/news/3920/charmi1.jpg






http://3.bp.blogspot.com/_WYVxmSjnZB0/SdigI42pdUI/AAAAAAAAAj0/rpy_EgtUhlc/s400/charmi-stunning-stills.jpg



http://3.bp.blogspot.com/_wAc1CEId-1U/R8F3Q7Z00BI/AAAAAAAAAzM/SeFo9HpUIb0/s1600/charmi%252B17.jpg


http://1.bp.blogspot.com/_maPlgJCAIqk/TCMOzRb-YbI/AAAAAAAABDw/y6d-ZWs35Xg/s1600/13958099_13950063_charmi3b.jpg


http://1.bp.blogspot.com/_wAc1CEId-1U/R8GQEbZ00DI/AAAAAAAAAzc/9m-t76Ovrxc/s1600/charmi%252B6.jpg


Tags:Charmi Wallpapers,charmi picture, Charmi gallery, Charmi new photos, Charmi latest picture, Charmi hot photos, Charmi spicy picture, Mangala movie actress Charmi stills, Charmi hot stills, Charmi spicy stills, Charmi saree stills in Mangala movies, Charmi cute stills in Mangala movies, Charmi latest HQ wallpaper gallery.


Charmi - In Telugu movie Mangala movie cute stills,



Charmi - In Telugu movie Mangala movie cute stills, hot stills, saree stills



http://wallpapers.oneindia.in/d/155410-5/charmi8_001.jpg






http://img.ragalahari.com/march2008gallery/charmi11/charmi112.jpg


http://hotinsaree.com/pics/Charmi-in-Saree-drop.jpg








Tags: Charmi, Charmi stills, Charmi photos, Charmi pics, Charmi picture, Charmi photo gallery, Telugu actress Charmi, Tollywood actress Charmi picture, Charmi gallery, Charmi new photos, Charmi latest picture, Charmi hot photos, Charmi spicy picture, Mangala movie actress Charmi stills, Charmi hot stills, Charmi spicy stills, Charmi saree stills in Mangala movies, Charmi cute stills in Mangala movies, Charmi latest HQ wallpaper gallery.

Telugu Heroine and actress Charmi Hot Expressions Photoshoot and wallpapers


Telugu Heroine and actress Charmi Hot Expressions Photoshoot and wallpapers





charmi-wallpaper-pals-19608-15




charmy-1557-02
Charmi



http://4.bp.blogspot.com/_h2l5UCqUCAU/SW16m-850RI/AAAAAAAAF3s/4vJNtcC04lo/s320/charmi%2Bstills%2B1.jpg



http://im.sify.com/sifycmsimg/may2008/telugu/14677729_charmi1.jpg








Tags:Telugu Heroine and actress Charmi Hot Expressions Photoshoot and wallpapersharmi hot photo shoot stills, charmi kaur hot pictures, charmi latest photo shoot pics, charmi new hot stills, charmi latest hot photos, charmi kaur new wallpapers, charmi kaur hot telugu

Anushka




Anushka Latest Thighs Exposing Photos

Anushka Latest Thighs Exposing Photos

Anushka Latest Thighs Exposing Photos

Anushka Latest Thighs Exposing Photos

Anushka Latest Thighs Exposing Photos

Tags:tollywood spicy actress anushka latest photos,anushka latest wallpapers,anushka thighs exposing photos,anushka thighs looking sexy photos,anushka damm hot exposing phoos,anushka new movie romance photos,anushka unseen hot photo gallery,anushka romance photos,anushka new movie photos,anushka hot rpmanc ephotos,anushka bikini photos.Anushka,



Mallika Sherawat




Mallika Sherawat




Mallika Sherawat reality show



Malaika Arora Khan and Mallika Sherawat




Mallika Sherawat


Kangana Ranaut and Mallika Sherawat




Malaika Arora Khan and Mallika Sherawat





Tags: Mallika Sherawat ,Mallika Sherawat is the sizzling sexy sensation of bollywood,Hot Exposed Mallika Sherawat Gallery of the popular actress. Gallery includes photos of Katrina kaif, Anushka Sharma, Sherlyn Chopra, Mallika Sherawat,