LION ATTACKS and LION LOVE

ASSALAMUALAIKUM!

Bosannya petang neyh~ Ya la~ Tak tau mau buat apa~ Mau tengok movie tiada mood~
Apatah lagi keluar bersama teman~



Benda yang ingin saya kongsikan neyh mungkin anda sudah lihat di mana2 tepi jalan, atas atap rumah, bawah lori, pasar borong, kedai mamak, mahupun bazaar ramadhan yang sedang rancak itu~ Hehehehe! Mungkin juga anda belum melihatnya~




Saya usha punya usha, saya terjumpa lah video yang sangat mengerikan neyh~ Korang saksikan lah okay~ Budak tuh mau jugak bajet / trep berani~ Belai2 singa konon~ Nah~~ Ambik mu!
Kamu sudah menyentuh titik ketidakselesaan si sang singa~





Tapi kan~ Itu lagi okay~ Better than video kat bawah neyh~ Hehehehe! Korang saksikan lah~ Saya sendiri tak tahu bagaiman nak ceritakan~ Huh!




Adeyh, adeyh! Orang sudah kesakitan dan berjuang untuk terus hidup, masih sempat lagi mereka sang media nak interview~
HAHAAHA!


So, di sini saya nak bagi sedikit nasihat~ Walaupun saya tak pernah pelihara seekor singa, tapi, saya tahu haiwan pun kengkadang ada naluri penyayang~ Hehehehe! Tapi, make sure lah korang bagi makan kenyang2~ Kalau tak, ermmm~~ Selamatlah menjadi makanan sang singa~
Even kita rasa kita sangat mengenali seekor haiwan liar tuh, i mean yang buas2 belaka seperti beruang, babun, singa dan yang sewaktu dengannya, kita harus sentiasa ingat, mereka makhlukyang tidak berakal~ So, berjaga2 lah~

Saya dengan bangganya mengakhiri post ini dengan video yang sangat mengharukan ini~
I wish i could have pets like this! Yay! jadik THUNDERCATS pown jadik la! Hahahahaha!






Photobucket