i love you contest

"i love you! sahabat!"




wahai sahabat ku~!
mungkin aku pernah menyakiti hatimu~
mungkin juga aku pernah menyinggung perasaanmu tanpa ku sedari~
dan mungkin juga aku pernah membuatmu marah sehingga membuatmu diam membisu~

sahabatku~!
teguranku hanya untuk kebaikanmu~
teguranku merupakan yang terbaik untukmu~
teguranku tidak pernah bermaksud untuk menyakitimu~
dan teguranku tidak sekali-kali bertujuan memudaratkanmu~

wahai sahabat~!
mungkin aku bukanlah sahabat yang yang sempurna~
memang sungguh tiada seorang pun yang sempurna di muka bumi ini wahai sahabat~
namun, kita masih cuba untuk menyempurnakan antara satu sama lain~

sahabat~!
mungkin kini kita sudah mempunyai pasangan masing2~
kita sedang sibuk melayan bahtera cinta masing2~
namun, kita masih tetap mengingati antara satu sama lain~

mungkin juga~!
kita sudah berjauhan~
kau disana, aku disini~
engkau di situ, dan engkau pula di kejauhan~
namun, ingatanku tentang dirimu takkan pernah hilang sahabat~

aku menyayangimu sebagaimana aku menyayangi saudaraku~
aku akan menjagamu sebagaimana aku menjaga saudaraku~

aku sayang kamu sahabat!
i love you sahabat!!
MySpace

xKLUSIF UNTUK "i love you contest"
p/s : khas untuk semua sahabat2 di luar sana~

Photobucket



hehehe! ini lah gambar BFF a.K.a BEST FRIEND FOREVER aku!
mereka memang sangat cool!
bersyukur dapat berjumpa dengan mereka!
semoga hubungan baik antara kitorang berkekalan selamanya!
hehehe!
sebelum tu, mari saya kenalkan anda dengan mereka okay!!


MySpacekita mulakan dengan yang sebelah kanan~ nama dia azrie~ lagi popular dengan nama "ajik"~ iya! popular!! tak percaya, check google! hehehe! JOKE! mamat neyh merupakan seorang yang peramah dan selama beberapa tahun mengenalinya, langsung tak pernah tengok dia marah~ memang betul2 super "HAPPY GO LUCKY" la!! kalo cakap jalan, haaaa~ semua tempat dia tahu~ macam kat tempat kitorang, dia la pegang kunci bandar kitorang~ wakakakaka!

MySpaceyang kat tengah pula~ nama dia syarafie~ kurang popular dengan nama "api"~ haha! memang kalo perempuan2 pandang, terus jatuh chenta! seorang ulat buku~ juga merupakan seorang kacak dan sopan~ kegilaannya hanya ditunjukkan kepada kami, sahabat2 kamchengannya! hahaha! juga merupakan seorang yang bersifat jiwang dan romantik~ tapi, hanya untuk awek dia je laa~ pompuan2 lain di luar sana, kalo rasa cukup cool, sila tackle mamat neyh~ tak rugi tau! banyak lagi kebaikan, malas nak cerita semua~ hahaha!

MySpaceyang sebelah kiri tu pulak, aku~ adeyh~ malunya~ aku? nama aku mazeer~ memang tak popular dengan nama "rangga" wakakakaka!!~ erm.. saya seorang yang pemalu~ dan pendiam~ kalo dengan orang yang saya baru jumpa dan kenal la~ saya memang sangat peramah~ kalo dalam dunia maya je~ kalo dunia nyata, hahahaha! kamu tegur aku, aku tegur~ nama aku nak tegur, maaaff~ sorry naik lori~ ahahaha! kalo aku cakap aku tak suka, aku tak suka~ aku bukan seorang yang hipokrit~ dan sangat anti bodek~ PHD?? perasaan hasad dengki paling aku benci~ maaf siapa2 yang terasa~ ini la aku~ hahahaha!

okay guys!
post neyh khas untuk "i love you contest"!
dianjurkan oleh cik mizzyfrogycute!
harap2 sempat hantar~
ini dah kira minit2 last neyh~
sejujurnya, kemenangan langsung tak menjadi buruan~
saya suka sokong contest yang dianjurkan oleh rakan blogger semua!
GOOD LUCK to ALL!!!!
MySpace


kawan3! sila join kalo berminat!
rasa2nya masih sempat! Insyaallah~
hehehehe!
saya yakin, anda mempunyai madah yang lagi ccol dari saya!
GOOD LUCK!!!!!



Photobucket