i need true friends



sedihnya bila kehendak kita dan kemahuan kita terpaksa kita tolak walaupun kita mampu melaksanakannya kan~~ sampai bila harus ku bersabar??

memang sangat sedih~ tapi, apa boleh buat~ dunia yang aku singgahi kini bukan seperti dunia aku yang dulu~
dunia ini banyak berbeza~ aku memang tak dapat nak nafikan memang ini satu revolusi dalam hidup aku~ berhijrah ke tempat ini untuk melanjutkan pelajaran~

mari aku cerita satu-persatu~

kengkadang, aku terpaksa berpura2 bodoh~ demi menjaga hati orang lain~
kengkadang, aku terpaksa berpura2 happy walaupun dalam hati ini sedih~
selfish??~ mereka cakap kita selfish, padahal mereka apatah lagi~
bahan??~ mereka memang suka membahan anda tanpa memikirkan dahulu kelemahan mereka~
bodek??~ memang lah, siapa pandai bodek, dia lah yang terbaik dalam menarik minat siapa2 kat tempat nie~

sesungguhnya~ diriku ini bukanlah hipokrit untuk berpura2 baik kepada sesiapa di dunia ini~
bagi aku, tiada batasan dalam perhubungan persahabatan~
as long as, anda tak betray saya di kemudian hari~ bagi aku, sama juga~ kamu dari selatan ke, utara ke, barat mahupun timur, kita semua berdarah andainya terluka~
kan? kan? hehehe!

honestly, memang susah nak dapat sahabat sejati kat tempat nie~
boleh di katakan, 1 dalam sejuta~
erm~ sometimes, i wish i could cry~~
but, now my heart just like a diamond that can't be broke easily~
and my mummy tell me that guys can't cry~ (~,~)
aku tak kisah la, perempuan ke lelaki~
yang penting, dia cool! dan merupakan seseorang yang sentiasa berada di sampingku di saat ku memerlukannya~
sesungguhnya aku belum layak untuk mencintai dan dicintai~
mencintai diri sendiri belum cukup lagi rasanya~

memang aku seorang yang pendiam dan suka menyendiri~
tapi, bukan bermaksud aku pentingkan diri dan hanya memikirkan tentang diri aku~
tetapi, aku memang sudah terbiasa untuk hidup sedemikian~

daripada aku berborak hal2 yang tak berfaedah,baik aku mendiamkan diri~
walauapapun, aku masih berharap dapat terus menjalani kehidupan di dunia ini~
dan mendapatkan seorang sahabat yang mampu aku percayai~
yang mampu berada di sampingku ketika ku sedih, gembira, sakit mahupun apa jua keadaan diriku ini~

tapi, tak bermaksud kawan2 yang aku ada sekarang aku tak suka~
aku suka kamu semua~~
hehehehe! kamu cool!
hope y'all can be cool better than yesterday until the end of my life~ (.^_^,)

Photobucket